Over ons
Ombouw
LPG inbouw
Links
Contact
Demonteren van de gehele voorkant.
Plaatselijk opvullen (boxing) van het chassis met 4mm dikke platen.
Een plasmasnijder is hier geen overbodige luxe.
Na grondige controle wordt alles afgelast in fasen om kromtrekken te voorkomen.
Hier worden de “shocktowers” definitief op hun plaats gelast. Dit is de bovenbevestiging voor de schokdempers met schroefveer.
Een stukje chassisbalk verwijderen om het stuurhuis meer ruimte te geven en weer opvullen met een segment van een buis. Dit noemen ze een C-notch.
Het chassis krijgt ook nieuwe motorsteunen, die na herhaaldelijk passen en meten werden vastgelast.
Voorlopige montage van de ophanging.
Beide kanten worden gemonteerd en gecontroleerd.
In volledig afgewerkte toestand, klaar om de motor en al het plaatwerk terug te monteren.
De “gestrookte” 350Ci motor vindt hier een nieuw onderkomen.
Als alle plaatwerk gemonteerd is kan er een testrit gemaakt worden.
Het stuurhuis werd opnieuw verbonden met een aluminium stuurkolom van iditit en voorzien van stuurbekrachtiging.
Het oude dasboard werd verwijdert.
Het nieuwe dasboard is reeds in elkaar gezet.
Na plaatsing nog even de werking en het effect controleren.
Na plaatsing nog even de werking en het effect controleren.